2018. január 21., vasárnap

B.U.É.K!

A előző bejegyzésben nem volt alkalmam Boldog Új Évet kívánni nektek, ezért most ezzel a bejegyzéssel szeretném ezt megtenni és egyúttal azt is nagyjából levetíteni, hogy mik várhatóak ebben az évben a blogon. 
Első sorban nagyobb figyelmet szeretnék szentelni a design bejegyzéseknek és a különféle cikkeknek, amikben az írás és a blog létrehozás alapjaitól szeretnék kezdeni mindent. Az előző bejegyzés már nagyjából ennek a menetnek az alapjára készült, a következő bejegyzés pedig sokat segíthet majd nektek abban, hogy milyen műfajú blognak fogjatok neki. Személy szerint én is egy ehhez hasonló bejegyzés után döntöttem el, hogy kipróbálom magam minden stílusirányzatban, de aztán végül maradtam a fantasy, romantikus és horror történeteknél. 
Ezeken a bejegyzéseken kívűl még találkozhattok majd néhány olyan bejegyzéssel, amik a fejléc illetve design szerkesztést segítik illetve lesznek majd általam készített elvihető design-ek és fejlécek is.

Az én új évi fogadalmam: Megpróbálok sokkal több időt szentelni az írásra a tanulás melett és beiratom magamat érettségire.
Nektek mi volt az újévi fogadalmatok? Szerintetek megéri betartani, vagy akár megfogadni?


2 megjegyzés:

  1. Syaa Nadin.
    😎😎 Nekem nincs újévi fogadalmam, de drukkolok, hogy a tiédet valóra váltsd ebben az évben.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm szépen, igyekszem! :)

    Pusz, Nad

    VálaszTörlés